Show op maat
Waarom doen we het niet?
Of je nu in de horeca, retail of zorg actief bent, deze sectoren hebben één aspect met elkaar gemeen. Hoe je mensen bejegent, is bepalend voor je succes. Een spontane, belangstellende vraag aan een klant, een lieve aanraking van een patiënt en een hondenkoekje voor de hond die met een gast is meegekomen. Het doet wonderen. Maar waarom doen we het dan zo weinig? Dat is de vraag die Milo Berlijn al jaren bezighoudt.
Vastgeroest in gedrag
Nu wijdt Milo er een theatershow aan. Met uit de praktijk gegrepen voorbeelden en tomeloze energie laat hij in een compacte, zinderende sessie van twee uur zien hoe we als mensen vastgeroest zitten in bepaald gedrag. En hoe we daar uit kunnen breken, zodat we het leven voor een ander én voor onszelf leuker en betekenisvoller kunnen maken. Herkenbaar? Meer dan… Hilarisch? Zeker weten! Dat maakt de PIMP Theatershow ook zo effectief. Je leert het meest als je vrolijk en meeslepend met je eigen ‘mensvriendelijke’ handelen wordt geconfronteerd.
​
​
Horeca
Meer dan 30 jaar ervaring in de horeca verloochent zich nooit. Milo weet als geen ander hoe medewerkers met hun gasten kunnen miscommuniceren. Helemaal niet nodig. Doe maar gewoon, en geef daar net even een attente draai aan. Verras je gast, en niet alleen hij of zij, maar ook jijzelf hebt een fijne tijd. Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet.
Zorg
Patiëntenzorg is meer dan ‘techniek’, meer dan een ingreep of behandeling. Het is ook oog hebben voor patiënten welbevinden en voor de omgeving van de patiënt, van verontruste ouders tot en met grootouders. Hoe laat je mensen in een emotionele context zich op z’n minst beter voelen? Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet.
Retail
Voer een verkoopgesprek en je verkoopt een product of dienst. Voer een gesprek en je verkoopt een winkel. Het verschil? Niet geveinsde interesse, doorvragen en gastvrijheid, het raakt een snaar en zorgt voor blijvende klantloyaliteit, ook al is het contact soms kortstondig. Gaat dat wel eens fout? Natuurlijk! Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet.
Mystery Employee Visits
Je kunt Milo Berlijn rustig ‘de grootste stageloper van Nederland’ noemen. Voor trainingstrajecten gaat hij regelmatig undercover om van zeer nabij mee te maken hoe medewerkers omgaan met hun vak.
​
Wil je een PIMP Theatershow echt op maat hebben? Milo kan voorafgaand aan de show één van zijn ‘Mystery Employee Visits’ uitvoeren, waarbij hij een periode meewerkt in jouw horecazaak, ziekenhuis of winkelketen. Daardoor worden de praktijkvoorbeelden en ervaringen meer levensecht en relevanter en krijgt de show voor jouw specifieke publiek nog meer impact.